پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 475
نویسنده : امير محمدي

برج میلاد علاوه بر جاذبه های فراوان و برخورداری از مدرن ترین و بهترین تکنولو‍‍ژی ها ارتباطی و فناوری روز دنیا، بعنوان یک نماد ملی، مهد آثار تاریخی،فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی است. در طراحی و معماری برج میلاد از آثار و نقوش فرهنگی ایرانی و اسلامی استفاده شده است. در بسیاری از قسمت های این برج از طرح ها و نقشه هایی استفاده شده است که با فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی بسیار عجین است. نمایش آثار نفیس هنری، تاریخی و صنایع دستی در گالری های واقع در برج برای شناساندن فرهنگ کهن ایران به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، تماشای پرده های شاهنامه که بر روی دیوارها و ستون های رستوران گردان نصب گردیده است، نمایش عناصر اصلی حیات و افسانه و تمثیل های ایرانی و اسلامی در گنبد آسمان که برگرفته از فرهنگ و تمدن چند هزار ساله ایران است، نمونه هایی از این آثار تاریخی، فرهنگی و هنری برج میلاد است.

البته از پیش از سال نو برج میلاد تهران از میان ۱۰ شرکت متقاضی، یک شرکت خصوصی را به عنوان بهره بردار رستوران گردان انتخاب کرد و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اجاره بها در ماه دریافت می شود. این همان نکته ای است که رحیم مطهرنژاد، مدیرعامل میلاد تهران به عنوان علت قیمت های بالای رستوران به آن اشاره می کند و می گوید: این رستوران در مجموع با احتساب هزینه های پرسنل آموزش دیده تشریفات و پیش خدمت ها که برای هر میز ۲ نفر در نظر گرفته شده و هزینه های آب و برق و … حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در بردارد. وی در عین حال تاکید کرد که این رستوران


:: موضوعات مرتبط: تصاویر اولین مهمانی شام ۱۶۸۰۰۰ تومانی در تهران ( +عکس) , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر اولین مهمانی شام ۱۶۸۰۰۰ تومانی در تهران ( +عکس) ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد